بالاخره یه روز خوب میاد :|


 




بعضی روزها که به حد مرگ غمگینی یا حالت بد است،
 
 
وقتی از تو می پرسند چرا؟
 
 
دیدید حال آدم بدتر می شه؟
 
 
چون نمی تونی توضیح بدی چرا؟
 
 
چون هیچ دلیل محکمه پسندی برای این همه بد بودن نداری!!



 

 

 

 

سخت است؛ 

 

خيلي سخت است... 

 

وقتي بداني او كجاي زندگي توست! 

 

ولي ... 

 

نداني تو كجاي زندگي او هستي









وقتي تمام احساس دلتنگيت را
 
با يک "به من چه؟!!" پاسخ مي گيري
 

 

"به کسي چه" که چقـــدر تنهايي!!!







آمدنت را دوست دارم برعکس نفسم!



عشق

همین خنده های ساده توست

وقتی بـا تمـام غصه هایت میخنـدی

تـا من از تمـام غصه هایـم رهــا شوم…!!!

 

 

 

 

 

تمـام لبـاس عـروس هـاي دنيـا را هـم که بيـاورند ,

براي مـن چـون لبـاس عزاسـت

وقتي عروسـت ديــگـريسـت...!!!

 

 

 

 

 

تو بگو طلاس وقتی از چشات افتاد

قاطی آشغالاس

 

 

 

بعضی وقتا باید زندگیتو بدی دست بعضیا

و بگی تو بازی کن تا من برگردم

 

 




به بعضیا باید گفت

همه دردم اینه!!

درکت به دردم نمیرسه






به بعضیا باید گفت:

منو بازی نده لامصب

می بازی حرصت در میاد






خدایا حوصله ندارم تعریف کنم

 توکه خودت میدونی چه مرگمه








شاید تکراری باشم

اما دیگر تکرار نمیشوم


[ شنبه 31 خرداد 1393 ] [ 14:37 ] [ ✘ᗩᖇ₴ᖺɨԹ✘ ] [ ČĒŅĻķĻ : 539 ] [ äŁŃĒŹ () ]
ćŲĒįČ ćŃŹČŲ
äŁŃĒŹ Ēķä ćŲįČ

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ĀĪŃķä ćŲĒįČ
دنیامون (1395/04/20 )
جای خالیت (1393/07/06 )
بگو... (1393/06/16 )
گله.... (1393/06/16 )
تو باشی... (1393/06/16 )
<